6.00 – 8.00 Schodzenie się dzieci

Praca uwzględniająca różnice indywidualne:

  • bliższe poznanie dzieci,
  • rozwijanie zainteresowań,
  • zabawy tematyczne, dydaktyczne, zgodne z zainteresowaniami dzieci,
  • rytuał pożegnania z rodzicami,
  • rytuał powitania w grupie.

8.10 – 8.15 Ćwiczenia poranne

8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania

8.30 – 9.00 Śniadanie, mycie rąk, mycie lub płukanie zębów

9.00 – 11.15 Zajęcia programowe:

  • zabawy i zajęcia dydaktyczne i tematyczne z całą grupą,
  • zabawy ruchowe w sali lub na powietrzu,
  • zabawy spontaniczne,
  • spacery i wycieczki,
  • zajęcia dodatkowe (w zależności od dnia tygodnia i grupy wiekowej).

11.15 – 11.30 Przygotowanie do II śniadania

  • sprzątanie po zabawie,
  • mycie rąk.

11.30 – 12.00 II śniadanie

12.00 – 13.20 Zabawy relaksacyjne

  • czytanie bajek,
  • zabawy na świeżym powietrzu lub zabawy i gry dydaktyczne w sali.

13.20 – 13.30 Przygotowanie do obiadu

  • mycie rąk,
  • nakrywanie stołów.

13.30 – 14.30 Obiad, mycie rąk, zębów.

14.30 – 17.30 Rozchodzenie się dzieci:

  • zabawy i ćwiczenia wyrównawcze, uzupełniające,
  • zajęcia manualne, plastyczne związane z tematem dnia i zainteresowaniami dzieci,
  • zabawy ruchowe ze śpiewem,
  • zabawy spontaniczne.